Letos už potřetí.
Do třetice a dost. I když jsem se několikrát zapřísáhl, tak stále dokola opakuji stejnou chybu.
Tentokráte se jednalo o trochu jinou situaci.
Nikdy jsem se k tomuto tématu nevyjadřoval, protože za blbost se jednoduše platí.
Ale co je moc, to je příliš!
Radek Matoušek
Jak to všechno začalo
Vše začalo 22.5. 2011 po mém vložení jednoho z článku na blog idnes.cz. Ozval se mi pan Roman Matoušek s dotazem na ostrov CatBa. Odpověděl jsem mu emailem, a nabídl mu, že pokud bude mít další otázky, tak aby mi kontaktoval přes Skype.
Hned následný den mi onen pán kontaktoval, a začali jsme pracovat na nabídce jejich čtyřdenní cesty po Vietnamu pro pět osob.
Naše poslední slova končila takhle: Chat Skype
Vše bylo domluveno, a já jsem začal pracovat. Zaplatil jsem loď a zabookoval hotely. Bohužel loď jsem musel zaplatit v plné výši.
Všechno zaplaceno a zařízeno. Poslal jsem potvrzující email zpět panu Matouškovi, který jsem zakončil
"... Vše je domluveno a zaplaceno. 10.6. 2011 v 8.30 hod. se budu těšit na letišti na viděnou."
Přišla mi odpověď
email:Radek Matoušek
"Ok, a ještě posílám letenku pro jistotu, nejsem si jistej jestli není nejakej casovej posun mezi BKK a Hanoji, abyste nas tam necekal treba o hodinu driv."
Předevčírem mi přišel druhý email se slovy:
"Zjistili jsme, že by jsme si museli brát 2 taxíky je informace naprosto zcestná.
Odmítáme dále jednat s někým kdo s námi nehraje čistou hru.
SBOHEM"
Email jsem nějak nepochopil!
O taxi byla zmínka, ale pouze při počátečním ladění programu. Nejsem si jistý, ale nedovedu si dost dobře představit, jak by se vešlo 5 lidí s krosnami a ještě řidič do jednoho auta. I kdyby se nakrásně vešli, taxíkář do toho nikdy nepůjde. Samozřejmě, že existují i sedmimístné taxi, ale tam je cena jiná! Nicméně jsme po vzájemné domluvě od taxi upustili, a vyřešili jsme to (v rámci úspory) MHD. Tímto ušetřené peníze, měli pokrýt mojí jednodenní taxu. Měli tím vše zajištěno, a pokud by nastal nějaký problém, řešil bych ho já. Tahle varianta, se zdála nám oběma, jako rozumné a chytré řešení.
Jednoduše, horší výmluvu si snad ani vymyslet nemohli.
Podle domluvy jsem měl čekat na letišti a poté pány odvézt MHD. V nabídce ceny, na kterou mj. přistoupili, to bylo jasně napsáno!
Požádal jsem proto o vysvětlení a dořešení nedorozumění.
Přišel mi stručný dodatek.
Snad mi pochopíte.
Byla to z Vaší strany silně nečistá hra, která se mi značně prodražila. Nechal jsem se od Vás přemluvit ke kroku, za který jsem následně tvrdě zaplatil !
Pevně věřím, že podobným lidem Vašeho ražení to někdo oplatí i s úroky. Stejně tak věřím, že na podobné klienty již vícekrát nenarazím.
Udělám pro to maximum - díky Vám, již pro nikoho nic dopředu (bez zaplacení zálohy) nezaplatím !!!
Radek Matoušek
777 264 720 - Radek Matoušek
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.