VietnamTravel - Fotomomenty

3/4 rodiny na svatbě jen Li Li ve škole...

22 dní uteklo jako voda... čeká nás poslední jízda směr letiště. Děkuji všem členům výpravy - byli jste SUPER !!! Mě čekají ještě tři dny jízdy a budu (sice jenom na dva dny) doma!!! :) :) :)

Včera jsme byli připraveni. Jenom jsme nenaši ani jeden vrbový proutek.. Všude jenom samé čajovníky... :)

Pokračujeme na jih... :)

Hanoi - V bezpečí před deštěm...

Jedeme směr Sa Pa.

Dneska dopoledne vodopády na čínských hranicích.

První defekt po dvou dnech s novými klienty... Možná trochu brzy, ale nevadí, opraveno a můžeme pokračovat.

Včerejší oslava MDŽ se protáhla až do třetí hodiny ranní... :)

Nový rok - TET 2024. S rodinou ve městě na trzích... :)

S klienty u přítele v rybářské vesnici na večeři... :)

Před pár měsíci jsem na parkovišti před letištěm uviděl tuhle Toyotu Land Cruiser. Hned jsem měl jasno co chci pod stromeček. Od té doby jsem Ježíškovi dával jasné signály. Včera byl den D a bohužel to dopadlo jako vždycky... tak snad za rok... :)

Letím z Danang na týden domů - dovolená! :) Pravděpodobně nebudu ležet v síti, aa zcela určitě nebude 27C v noci. Podle předpovědi má být max. 16C přes den a 9 v noci.

Poslední kafe a na letiště... Z mého pohledu příjemně a pohodově strávených 14 dnů. Petro a Jane díky!!!

Je vedro...

Za krásami, poznáním a dobrodružstvím po jižním Vietnamu s rockovou legendou... INTOLERANCE.

Výhled slušný... Jenom když chce člověk spláchnout, tak se trochu proběhne... :)

14 dní uteklo jako voda a my se vracíme po Mekongu do cílové destinace Saigon.

Včera slavil jeden z klientů narozeniny... večeře byla pestrá. Krom všemožných mořských plodů, krokodýla atd. byla také krajta.

Danny - za měsíc 5 let...